[Spejsad rubrik]

Tvn är lika tråkig som alltid. Jag är konstant trött.
Fett med tråk.

Jag undrar om jag har fått någon ny vitaminbrist. Alltså, är trött dagarna igenom! Somnar bara man tittar på mig.
Typ. Inte okej.

Tänk om man var som apan i gainomax-reklamen. Alltså, att ens bästa vän i hela världen var en banan.
Man kind off dör utan den. "I miss him so much".
Fan vad nice! En banan kan ju inte precis svika en. En banan kan inte vara glappkäftig och berätta ens hemligheter för andra. Den finns alltid där (man lägger den).
Och blir man extremt hungrig så kan man äta den.

Imorgon ska vi nog ha test om Grekland tror jag. Jag kan.. Ingenting! WOO!
Eller, lite kan jag väl. Men jag vet inte. Jag hatar test. Och prov.
Och läxförhör. Fy fan.
På tisdag åker hela allmäna iväg på läger.

Ja. Ni hörde rätt. LÄGER. Som på mellanstadiet!
För min del innebär detta lägret knäckebröd och cigaretter.
Och med lite tur vin.
Vi får se.

Ska nog borsta tänderna nu. Och sova.
Klockan är ju nästan tio, hujeda mig.

Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0