Ord som bildar meningar är det värsta som jag vet.

Åtminstone i verkligheten.
Minns varför jag älskade att läsa när jag var yngre. Alltså, verkligen läsa, plöja igenom skolbiblioteket, länsa alla böcker man kom över på innehåll.
Man slapp verkligheten. All skit som hände(r) rung omkring. Man levde sig in i boken och för en stund så försvann allt annat.
Tills man blev äldre och kom på snabba, men inte så smarta lösningar. Heh.
Jag vill tatuera mig. Igen. Jag behöver den smärtan. Närmre självplågeri kommer jag inte.
Självhat finns det gott om.
Hat överlag.
Blä.

Överväger att skita i batfuckingman. Och bara läsa. Hela jävla natten.
Läsa klart de böcker jag läser här hemma. Läsa färdigt boken jag lånade i skolan till svenskan.
Bara skita i allt annat.

Vore skit. Att kunna skita i allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0