Mätt i maaaauen.

Dagen har varit ganska fin I must say. Min tågkompis snubblade på vägen till skolan! Hysteriskt.
Hade bara två lektioner, men var ändå helt bisarrt trött efteråt.
Jag och tågkompis nummer 2 gick ner till stationen och fortsatte en bit till, så tog jag en vända på systemet. Fick med mig en flaska kir och två cider. En hallon stjärnfrukt och en skogsbär. Omnomnom.
Tog tåget till malmö, det var aspackat! Alltså, det var något av det värsta jag varit med om! Förutom bussen ut till limhamn. Var tvungen att köpa bröd kände jag, höhö.
Lyckades välja ett trasigt säte, awesome!

Sen visar det sig att affären inte tar kort. Hepp. Får kuta iväg och hitta en bankomat, och sen kuta tillbaka.
Buss till gustav, buss hem. ÅÅÅÅHR!!!
Blev två frukostbröd, ett morotsbröd, en sirapslimpa, 10 ostfrallor och några bröd-ost-pinnar.
Sååå aaaaaawesoooome.

Har ätit äggmacka och chillat. Min rygg har lugnat ner sig lite, gjorde asont innan.

Idag är det freitag. Vet inte riktigt vad jag ska göra. På sätt och vis vill jag bara chilla järnet idag.
Men samtidigt vill jag verkligen _inte_ sitta hemma.
Hm.
Kanske övertalar Carro att gå på äventyr om hon mår bra.
Eh-he-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0