Lång dag.

Hade förvisso sovmorgon, men å andra sidan slutade vi 15.50 idag. Är sjukt trött.
Men fick gå en stund tidigare då jag/vi skippade raster! Därmed hann vi med 15.56-tåget istället för 26! Awesome!!!

Måste handla. Jag vill ha ost på mina mackor, men mamma har köpt ost med löpe. Så jag måste köpa egen.
Tänker inte stoppa i mig kalvmage, nevår evår.

Cecilia visade mig en annons på skolan idag. Rum i ett hus i skurup, 2000 i månadshyra, och hur mycket som helst ingår. Det verkar så jäkla nice! Även om det är i skurup!
Liksom.. Flytta! Hur nice?!
Ska bara våga ringa också. Eh-he.

Ska se om pappa har kommit hem. Han kanske vill följa med och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0