Läger.

Dålig, dålig natt. Mindre sömn än vanligt. Tyckte lite synd om de som sov med mig.
Men tyckte nog liiite mer synd om mig själv faktiskt.

Igår fick vi såga ner ett träd och lyssna på en lumberjack. Han sa att inte hade jobbat i högklackat när jag sköng the lumberjack song.
Hans hund var mysig.

Vi hade lunch. Och sen någon jävla vattenövning, frös röven av mig.
Utöver det så har vi bara chillat typ.

Har ändå haft roligt. Var beredd på ångestattacker och sepehjärnan som dummar sig.
Liksom.. Jag känner typ inte ens min klass. Och nu ska vi åka med hela allmäna linjen.
Fy fan vad rädd jag var.

Har massa tusch överallt. Rosa fick damp och målade mig på armar, ben OCH ansikte.
Jävla kesoslyna.

Idag gick vi tipsrunda. Mitt lag bestod av mig, Fredde och Rosa. Vi kallade oss "Team WAAH".
Lite internt. Men ändå.
Vi (Fredde) trodde vi skulle vara kickass på tipspromenaden, som han kallar det, men icke. Vi vann lika mycket idag som vi gjorde igår kväll på music quiz. Mediokra gänget.

Åkte in till Skurup och blev släppta vid "stan". Köpte nässpray och tog tåget hem.
Känner mig död. Har för fan inte fått sova ordentligt på hur länge som helst nu. Vet inte hur jag ska orka torsdag-fredag. AAAARGH!!!

Har nog fått lite fnatt på skola. Lisa i Simpsons representerade Azerbadjian i FN. Gissa vem som relaterade till samhällskunskapen?

Nä, nu undrar jag var betjänten tar vägen med mitt te och.. Öh. Något annat trevligt.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0