Kriget om badrummet fortsätter.

Min kära mor har inte sagt ett ord till mig på ett dygn nu. Hon smsade igår om varför jag inte var i skolan, och efter det.. Nada. Fint mamma.
Normala föräldrar frågar en hur det är med en efter en sån grej. Men inte du inte. Du väljer ignorans istället.
Fint.

Och jag måste in i badrummet och göra mig klar, men där är såklart ockuperat redan. Tycker hon kan börja köra mig till tåget på morgonen istället, hon verkar ju ha hur mycket tid över som helst.
Tog tid på henne igår. Hon kom upp i 43 minuter. Och då var hon inte ens färdig.
Kära lilla du, vi är 4 pers om badrummet på morgonen, somliga av oss har tåg att hinna med. ALLA bor inte bredvid sitt jobb..

1 timme och 7 minuter. Så lång tid har jag innan bussen kommer.
Inte konstigt att man ser ut (som Jonas så fint uttryckte det på arvika) som en död marulk.
Bah.

Kommentarer
Postat av: juj

kram :c

2010-09-09 @ 12:46:25
URL: http://blondicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0