Jävla skit.

Min buss går om senast en timme. Jag vill hinna med en tidigare buss så jag hinner köpa en flaska vatten innan tåget går.
Det kommer fan inte gå. Mamma är långt ifrån färdig, så jag kan inte tvätta mig, borsta tänderna eller något.
Pappa sitter och kaffeskiter på den andra toaletten, så in dit kan jag inte heller gå.
De skyller på att de har jobb.

Mamma jobbar två minuters GÅNGVÄG härifrån. Pappa har bil OCH cykel.
Jag har ett tåg jag MÅSTE hinna med, annars kommer jag en halvtimme försent.
Fint.

Och ändå gnäller de på mig. Mamma tar lång tid, jag stressar som fan, och då kommer pappa och gormar att jag tar för lång tid.
Jag hatar att bo här. Hatar det så jävla mycket.
Det är alltid jag som får stressa som fan, och får en massa skit i såna här situationer.
Merde.

Pappa vill få det till att jag ska gå upp ännu tidigare. Jag stiger redan upp halv sex varje morgon, och då borde jag ha relativt gott om tid att hinna med allting.
Men det har jag såklart inte.
Och nej, att stiga upp senast, SENAST klockan 5 är fan inte ett alternativ!
Jag ska inte behöva det!

Flyttar snart ut på gatan. Typ, vid centralen. Då borde jag hinna med tåget varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0