Jävla Carro.

Jag misstänker att Carro har internetsmittat mig med sitt snor. Har harklat, snytit mig, harklat, snytit mig.
DET TAR ALDRIG SLUT! Och det är lite det kommer varje gång heller, nej nej, det är ca 3 liter för varje rossling och harkling. Fy och skam.

Och så vill jag sjunka till SD's nivå en stund; det är helt klart svenskarnas fel att min bäZtizZz har blivit sjuk. Bara kommer här med sina vinterkräksjukor och influensor och allt vad det är. Och bara smittar ner min kära chilensk-polska vän. Alltså, skäms Sverige.

Kommentarer
Postat av: Carro

Mohahahaha!

Klart att det är svennarnas fel. Fyfan. Lever på bidrag, tar våra jobb och våldtar våra kvinnor.

2010-09-21 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0