Har spillt något jävla skit på min gitarr.

Japp. Dagens hårda sanning. Fläckar på min akustiska gitarr. Men de verkar gå att skrapa bort.
Win!

Fick skjuts till centralen imorse. Det var nice. Trots ett ihärdigt illamående och mycket tid att döda.
Botaniserade lite inne på stora pressbyrån, men där fanns inget mer spännande än cigg och tuggummi. Gick även igenom den lilla pocketaffären. Farligt. Vill ha säkert hälften av böckerna, minst.
Strosade ner till spåret och satte mig längst fram i tåget. Kunde inte äta mina frukostmackor.
Förstår inte hur man kan må så illa av ingenting.
Herregud.

Hade cross-over idag! Sjukt nice, jag hade gospel och ska ha två gånger till.
Har saknat att sjunga så badly. Och lite gospel är ju aldrig fel.
Var riktigt kul. Läraren verkar fett rolig också.

Hade en kort svensklektion och stormade (som vanligt) ut från skolan.
Gjorde en instickare på swedbank i skurup och fixade min jävla utbetalning. Så på måndag har jag pengar på mitt konto. Trevligt!

Insåg att jag skulle få vänta på tåget i nästan en timme. Förstår inte varför de envisas med att bara gå en gång i timmen så tidigt på dagen. BAH! Det är alltid korta tåg också, som blir fulla snabbt som satan.
Det finaste är väl att det började pissregna när jag väntade på tåget också.
Typ, extremt jobbig resa hem.

Fast hemma på gården så var en av grannarna ute med sin lillkicka. Vet inte vad hon heter, men hon är en bulldog säger min bror. Hon är grå med vita framtassar.
SÅ JÄVLA SÖT! Och hon har blivit större! Riktigt kelig är hon. Hoppar upp och ska pussas och gosa.
Dör lite.

Ska ta på mig ett par byxor nu tänkte jag.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0