Har blod ända ner till naveln.

Igår vart det zombiewalk i Malmö. Det var awesome. Jag och Linda drog ner.
Invigde mina svarta linser och hade sår på kinden och näsan. Och massa blod i hela ansiktet. "Hade nyss ätit".
En brud hällde asmycket blod över mig nere på drottningtorget också. då hade jag helt plötsligt över armen, bröstet och heeeela vägen ner till naveln. Mysigt!

Dock fanns där en brud som sabbade sjukt hårt. Hon sprang runt mitt i gatan och attackerade bussar typ.
Snälla? Skärp sig. Någon måtta får det faktiskt vara.

Efter lite "mingel" på värnhem så drog jag, Linda, Johnny och Vesta in på pizzeria picasso och käkade. Ändå god falafel, I must say.
Drog hem och hämtade Lindas mobil och linsbehållare till mig. Drack kir.
Åkte ner och mötte Rosa på gustav, det regnade något ofantligt. Tog bussen till centralen och därifrån tog vi tåget till Skurup. Eh-he-he. Växlade några ord med några på holken. Tvättade bort så mycket smink man kunde.

Blev apdissade och fick inte följa med på fest på solliden. Haha! Sjukt fint.
Drog upp till Rosas rum. Tjattrade. Rosa skrattade. HA-HA-HA lät det.
Sen somnade vi.

Tåg hem imorse, borsta tänder, åka ut till glutenfritt och malmö och hämta vegetariska pirogsnurror (som hon utan synbar anledning hade stoppat svamp i? Blä!) och köpte lite bröd och bullar. Trevligt. Eller, frallor heter det.
Förlååååt.

Ska chilla vidare nu.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0