Folk man sett, folk man aldrig mött.

Jag retar mig på en brud jag aldrig någonsin träffat. Jag har sett henne på bild, det är det enda. Men hon sabbar allting! Hon pajar en vän. Hon pajar henne så jävla hårt.
Och jag kan bara se på när det händer, för allt detta händer uppe i dalarna/östergötland.

Hur hanterar man när någon random människa i landet drar ner någon man bryr sig om i skiten?
Fy fan vad hon är egoistisk.

Man försöker inte begå självmord och skylla på sitt ex! SÄRSKILT inte när det är ens eget fel att allting knasade sig!
Skyll dig själv, din lilla apa.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: izzy

vem är detta någon man känner ?

2010-09-26 @ 19:00:52
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0