Fårkvinnan.

Måste varit en av de roligaste svensklektionerna någonsin.
Vi fick välja ut en kontaktannons (en riktig alltså) och skriva en novell om hur "jag" träffade h*n.
Fy fan! En annons var en lesbisk tjej som ville träffa en kvinna som gillade det naturliga. Hon ville även ha får och hund ingick.
Alltså? Det gick liksom inte att ta uppgiften på allvar!
Men fint vare.

(Någon välter något i hallen hela tiden.)

Ser på Christine as we speak bloggen. Känner lite att jag ser min framtid.
Miserabel och feg. WOO!
"Richard, you're a mustasch away from invading poland!"
Gud, så fint.

Jag har abstinens. Behöver lite dekadens i mitt liv. Och lite kärlek.
Som inte kommer från en galen hund.
Jag kräver äventyr och sökande efter försvunna skatter!
Pirater, sjörövare, utflykter, picknickar, museumbesök!
Vill ha ett liv, tack. Kan betala 1,50 för besväret.
Eh-he-he-he.

Kommentarer
Postat av: Big L

Dekadens med pirateri, museumskit och picknickande låter divine - jag är på!



För övrigt låter uppgiften awesome, fick du fejka att du hade får och hund eller?

2010-09-02 @ 14:04:45
Postat av: Samjohanne

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-03-30 @ 17:39:54
URL: http://samjohanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0