Fan ta er Sverige.

Jag trodde ni hade lärt er av dessa 4 år. Tydligen hade jag fel.
Tydligen så blev det värre, och vi fick in SD i riksdagen.

Bra där!

Att ta gift känns mer lockande. Jag vill inte vakna och inse att jag fortfarande bor i ett blått Sverige, och nu dessutom fått ett främlingsfientligt parti i riksdagen.
Och att folk är så tröga att de inte ser varför detta är fel.

Jag gav upp hoppet om sömn för x antal timmar sedan nu.
Har suttit och stirrat mig blind på valvakan. Är arg, ledsen och frustrerad.
En klump har lagt sig som en sten i magen och jag vill spy på skiten.
Jag har gråtit och hulkat och jag förstår bara inte hur man kan vara så trångsynt.

Lev väl. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0