Drömmar om pizza.

Drömde att jag åt ikea-pizza. Fast inte på ikea. Den var awesome.
Andra skumma grejer cirkulerade också inne i hjärnan. Men jag minns dem bara vagt. Och tur är väl det.

Idag är lördag! Vet inte om det är bra eller dåligt egentligen. Ska kanske ut, för en gångs skull. Blir nog pogo. Om inte Saga dissar mig stenhårt.
Vi får se vad tiden utvisar.

Fast jag borde nog städa lite idag också. Här börjar se förjävligt ut igen. Så kan vi inte ha det.
Vill inte trilla och dö varje gång jag ska upp i mörkret och stänga av klockan. Eh-he-he.

Tycker Teo kan flytta tillbaka hit. Hans fester var oftast roliga. Eller att folk kan flytta tillbaka till Lund. Där hade vi det alltid fett innan. 08 var ett sjukt bra år. Vad har hänt de senaste två åren egentligen?
BAH! Jävla människor.

Nä. Tror jag ska äta frulle nu, känns som det är hög tid.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Saga

Varför skulle jag dissa dig?

2010-09-18 @ 13:20:31
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0