Drama drama drama.

Ska bara skriva lite snabbt innan jag faller i djup sömn. Vilket jag lär göra, är så sjukt trött.

Fy fan vilka svin det finns! En av mina närmsta vänner har nyligen fått reda på en massa skit om sin pojkvän. (Numera ex-pojkvän.)
Saker som att han varit otrogen diverse gånger, skaffat ett till barn (!) bakom ryggen på henne, snackat skit och etc. Alltså, hur fan kan man göra så?! ETT JÄVLA BARN! Som får bo på fosterhem, för att vissa människor inte kan tygla sig på fyllan.
Fy fan säger jag bara.

Jag och hon drog till ica maxi. Behövde limstift och skulle kolla på filmer.
Vi hade en låda med asmycket strumpor för 10 kr/paret. Eh-he-he, lär inte lida nöd på ett tag.
De hade tagit bort min awesome låda med 5 filmer för 99, men där fanns 2 dubbeldiskfilmer för 99 istället, och det är ändå 4 filer liksom.
Hittade dubbel med hannibal och röd drake och dubbel med fun with dick and jane och cableguy.
Hittade även fröken sverige för 39 spänn.

När jag kommer till kassan säger den jävla fittkassörskan att dubbelfilmerna kostar 79 styck?!
Det stod klart och tydligt på skylten att ord. priset var 79, men nu 2 för 99. Blev så jävla arg och försökte förklara, men hon bara nööööj.
Fy fan vad sur jag blev. Särskilt för hannibal-filmerna. Hade jag fått dem så hade jag haft alla 4 ju.
Jävla fruntimmer. Är arg.

Ska sova.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0