Det bidde ingen plast, det bidde en filt.

La ut en filt jag inte bryr mig så mycket om över soffan. Problem solved!
Hade lite ludd på vaden när jag vaknade, men ändå chill.
Assvårt att smörja "tunt, tunt" med bepanthen. Och så är den så jävla fet, man får knappt bort den från fingrarna.

Vaknade att jag storbölade, haha. Jag är inte ens poppis i mina drömmar, fick stryk av en snubbe för att hans systers pojkvän hade raggat på mig eller något. Jag venne. Han försökte ta min jacka.
Och den här snubben som "raggade" var asful. Hade långa, gula och sneda naglar. Fy fan.

Igår bestod min middag av 2 bitar pizza. Allt som allt. Och ett glas vatten.
Visst, brukar inte palla en hel, men åtminstone en halv. Jag fick tvinga i mig bitarna. Och slängde de andra två.
Hm.

Fast nu är jag hungrig! Funderar på om jag ska ha en normal frulle eller om jag ska käka pizzafrulle.
Hårda bud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0