After hours.

Lyssnar på velvet underground - after hours. Fett mysig. Vill ha den på min mp3.

Idag har varit asnice! Började bra med skjuts till biblioteket, sen hade vi lite uppgifter där som var.. Rätt trista, haha. Men ändå.
Sen hade vi sepelång lunch. Rosa och jag hängde på H&M en stund och jag kom hem med 2 nagellack (grönt, krackelerande och ett silvrigt), några ringar och en virkad lite oversized basker. Skithärligt.
Köpte även en glass. Och blev intervjuad om zombies av några bruttor på mediagymnasiet.

Därefter väntade vi in folk och dagens skämt läcks ut; allas vår Cecilia har tappat sina nycklar i brunnen. När hon skulle demonstrera att det faktiskt går att tappa nycklarna i brunnen.
Hahahhahaha!
Efter det drog vi till Malmö tekniska museum, och jag var som ett barn i en godisaffär. Njöt i fulla drag av alla spännande saker! Klättrade genom u-båten minst 4 gånger! Den är så tjusig! Och läskig.
Inne på kunskapstivolit fick jag höra att jag borde äta mer, men att jag åtminstone åt rätt. Blev liiiide stolt.
Eh-he-he.

Tydligen är jag en jävel på mindfucking också! Fanns ett spel med pannband som kände av ens hjärnaktivitet, man satt 2 mittemot varandra. Man skulle liksom kopplar bort hjärnan, och flytta en kula in i motståndarens "mål".
Gissa vem som vann ALLA matcher?!
Eh-he-he-he-he-he!!!

Efter vi var färdiga där så sprang vi iväg till Malmöhus slott och glodde. Det var också asnice. Rasmus kom förbi en sväng också. Tittade på skelett och uppstoppade djur och grejer. Känns sjukt bisarrt egentligen, men jag har ändå kvar kärleken sedan jag var liten.
Nere vid kanonerna testade jag att stjäla en kanonkula. Det gick inte. Var för tung, haha.

Jag, Fredrik och Annika åkte runt i Rasmus bil en stund, sen släppte han av oss på centralen och jag sprang in och fixade foton till mitt studentbevis eller vad man ska kalla det. Busskort helt enkelt. Mamma tyckte jag såg stroppig ut på bilderna. Tycker inte jag!!!

Drog hem. Var hungrig, var nära på att äta salladskylling. Gjorde inte det, som tur var. SÅ hungrig var jag inte.
Käkade pastasallad med tzatsiki. Har verkligen fått fnatt på det.
Omnomnomn.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Typ, knarka rinexin och sova.
Känns bra.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0