5 dagar.

Nu har det gått 5 dagar utan att hon pratat med mig.
Hon gör allt hon kan för att undvika mig.
Känns ju verkligen skitkul.

Får destruktiva impulser ungefär varannan minut. Fick släppa Fritte så jag inte skulle råka dra honom i pälsen.
Spänner knogarna. Känner för att slita i dörrar, slänga saker i golvet, slå henne, sparka på henne, skrika på henne.
Jag är så jävla arg hela tiden. Och ledsen, frustrerad och så jävla förtvivlad.

Jag har en gömma. Med en hemlighet i. Men jag kan inte berätta det för någon. Men den gömman är min bästa vän just nu. Utan att göra något. Men fy fan vad nära gömman är på att göra något.
Den finns där hela tiden.
Det gör ingen annan.

Allting är flyktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0