19.03.

Jahapp. Klockan är redan över sju. Det enda som verkar hända är att supa i parken med Teo, Stiffe och någon random brud från götet.
Känns inte precis jättelockande måste jag säga.

Så som det ser ut just nu, så kommer jag fortsätta läsa fram tills tolv inatt.
Då är det batman på femman. Med den RIKTIGA jokern!
SÅ FUCK YOU HEATH LEDGER!!!

De 4 batmanfilmerna från förr är sååå sjukt mycket bättre än de nya.
Faktiskt.

Bjuder på lite random bilder idag:


Tärnbuketten jag bar under fröken (numera) Novaks bröllop.


Gymnasiet. Början på 08.


Tjusig bild på Fritte och min bäste herre, Carl-Johan.


För att det var sista dagen på festivalen. Tror jag.


Spännande saker det där, dagsljus och mobilkamera.


För att jag behöver lite dekadens i mitt liv.


För att den här körven är azum.


FÖR ATT JAG FICK BARBAMAMMA!


Snart är hela familjen samlad.

Nu ska jag återgå till min bok.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0