Ze partaj fanns bara i mitt huvud.

Herregud. Skulle ju på fest igår. Men hade feeeeet huvudvärk och mådde illa. Så jag tänkte, jag lägger mig ner och vilar en stund. Släckte ner allt för att få bukt med huvuvdvärken liksom. Smsade Teo och försökte förklara att jag skulle vila en stund så jag var fit for fight, men ååååhr! Självklart så ringer han/Henke gång på gång och smsar hela jävla tiden! Huvudvärken blev inte bättre precis. Till sist stängde jag av mobilen.
Och somnade. Oj då. Har fortfarande liiite huvudvärk. Men tänker inte låta den eskalera idag. Så det så.

När jag vaknade imorse och satte på mobilen så vibrerade telefonen som fan. Vet inte hur många sms jag hade fått av Teo. Halleduttan.

Drömde att ett köpcenter jag var i med massa värstingar blev översvämmat, lite som Titanic, och man fick klättra ut på något sätt. Sen blev jag skitledsen för att någon i någon familj skulle rymma, och då tröstade en snubbe mig! Vill dock inte skriva ut vem denna snubben är, eftersom jag kommer blir hatad och/eller utskrattad. Pinsamt.

Blev jagad, träffade zombies. Zombiesen var jättesnälla! Och typ, civiliserade, haha. Frågade om jag hellre ville bli biten och bli en zombie och därav hämnas på de som jagade mig med kniv, eller dödad.
Stod och vägde möjligheterna, det var ju antingen att leva för alltid typ, vilket verkade tråkigt, eller dö av knivhugg. Så när gänget närmade sig ropade jag "BIT MIG! BIT MIG!!!". Hahahhaha!
Sen blev jag kompis med hela zombiegänget. Det var helt fint.

Sjukt lustig dröm. Otippade människor var med i den. Vääldigt otippade människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0