Working hard or hardly working?

De senaste timmarna har jag städat, rensat byrå och rensat garderob.
Det resulterade i en påse kläder till Mikaela, en påse kläder/saker (inte färdigfylld än) till Carro, två påsar som ska till emmaus, en påse som ska säljas och en påse som ska slängas. Heh!
Är måttligt stolt nu måste jag säga. Har gjort detta under inverkan av yrsel (hörde mig själv på avstånd till sist) och fysiska smärtor i bröstkorg. WOO!
Har pluggat lite på Ryssland som vi har test på imorgon. Ska plugga lite till innan jag lägger mig ner och dör för natten.
Har bestämt mig för att sova på min riktiga kudde inatt, istället för en sovkudde. Känner redan irritationen över plattheten. BAH!


Fick mens idag. FAST jag inte skulle ha den. Skulle haft den i måndags, dvs en vecka sedan, men jag valde att hoppa över den för jag pallade inte. Och så kommer det en skvätt idag? Det är fan inte okej!
Mamma har en teori om att det är på grund av mina kaskader under lördagsmorgonen efter festen. Att jag fått upp en del p-pilla eller något sånt. Lyssnade inte så noga. Men det lät vettigt. Vill inte tro att det är mer fel på mig än vad det redan är liksom.



Joyo, 16 år. Första dagen på gymnasiet. Herregud.

Kommentarer
Postat av: blondicate @ bdb

HAHA aw söt bild! <3

2010-10-18 @ 20:36:31
URL: http://blondicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0