Vuxna människor. Eller hur var det nu egentligen?

Jag har en kontakt på min msn- lista, han är vuxen och har varit gift och har en son.
Han är musiker och verkar någorlunda sofistikerad.

Tills han öppnar truten.

Det är "knulla" hit och "fitta" dit. Jag förstår verkligen inte. Varför vill man som vuxen (varför vill man alls) använda töntiga fjortisuttryck? För att häva sig? För att man har ålderskomplex? Medelålderskris?
Är det något jag inte har mycket till övers för, så är det sådana ord. Det är inte upphetsande någonstans, det är avtändandande.

Vill jag ligga med någon med en 14- årings vokabulär, så ligger jag helt enkelt med en 14- åring.
Svårare än så är det inte.

Samma man har talat vitt och brett om att han har minsann tjej"kompisar" som TRIVS med att sminka sig som porrstjärnor, som TRIVS med att se ut som 5- åriga flickor i kroppen (förutom tuttarna då, som helst ska vara uppblåsta till max) och som TRIVS med att suga snorre.
Detta använder han som argument för att JAG ska raka mig under armarna, på benen och på självaste fissingen. Men jag KAN inte tro att NÅGON vid sina sinnes fulla bruk vill se ut som en avdankad porrstjärna från 90- talet. Det går helt enkelt inte ihop. Man vill inte vara någons objekt. Tror snarare att det är brist på självkänsla.

En annan sak; kvinnor har ingen g-punkt vare sig i ändalykten eller gommen. Quelle surprise!
Visst, fruntimmer får ta snorren var de vill. Men kom inte och intala mig att man får sexuell njutning (annat än att kanske se sin partner njuta, men då rör det sig istället om visuell njutning) av ta den i tvåan.
Mig lurar ni inte!

Kan även tillägga att jag aldrig har legat med den här mannen. Men jag antar att det framgick ganska tydligt av hans persona.

Nu ska undertecknad borsta tänderna och sova kudde.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Erik

men... Jag trivs med att suga snorre...

2010-10-04 @ 22:49:14
Postat av: Linda

Måste inflika min åsikt, försöker vara kort och koncis: Kroppar är olika byggda och människor föredrar olika ting.



Somliga vill ha uppblåsta kroppar, somliga vill ha päls på muffen, somliga vill spela rollspel, somliga tar det längre än andra, det finns ingen anledning att se ner på dem för att man inte vill förstå sig på dem. Tycker dock uppriktigt synd om den där chattsnubben, tror han behöver ta det där med en terapeut.



Jag själv tycker att det är tillfredsställande att ha något i munnen, vet att många känner så. Gag, fingrar eller whatever. Även om också det visuella är en viktig del av upplevelsen, för vissa kanske den främsta, har många människor stimuleringspunkter i munnen, bland många andra ställen. Det finns vad jag vet i 2:an också, plus att man på vissa (inte alla, alltså) kan komma åt G-punkt genom att stimulera "väggarna".



Kuriosa förresten: det är en del som lyckats nå klimax utan penetration eller stimulering av könsdelar överhuvudtaget. Sex är verkligen ett universum för sig. :)

2010-10-05 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0