The flott-tjej of the skola.

Måste verkligen tvätta mitt hår, men jag orkar verkligen inte.
Och detta är första gången på x antal år som jag faktiskt visar mig ute så flottig.

När jag gick i sjuan så fick jag en pik av en klasskamrat på en "tjejmiddag" jag hade på min födelsedag om att jag ibland var äcklig och smutsig. Blev helt knäckt och börjde frenetiskt tvätta håret innan skolan och grejer.
Blev värsta hygienfreaket. Totalvägrade att lämna lägenheten om jag inte hade fått duscha eller tvätta håret.
Tror jag tvättade håret näst intill dagligen. Bra där.
Tack så mycket för onödig ångest, min kära f.d granne och klasskamrat.

Numera så vare sig hinner eller orkar jag duscha varje dag. Vi är 4 pers som delar på ett badrum, så det blir lite stressigt på morgonen om man säger så.

Ska snyta mig och gå till bussen.
Jävla förkylning till att vara utdragen.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0