The chop shop.

Såg som sagt film i skolan idag. Sjukt intressant film. Man fick sig en ordentlig tankeställare.
Pratade lite i grupper efteråt. Eller.. De pratade. Jag tittade mest upp i taket eller nej på pappret.

Efter lunchen (som f.ö inte var mycket att hänga i granen...) så hade vi föreläsning igen.
Det var också spännande. Trots blodsockerfall, överhängande trötthet och koncentrationssvårigheter.
Åt en kaga under en paus. Eh-he-he.

Blev mött av en vän i Malmö efter skolan, vi gick ner till party land och jag hittade en awesome hand. Ser ut som en såndär kött-bricka som man köper i affären, fast med en hand på. Och så står det "The chop shop". EH-HE-HE.
Drog till buttericks, där det blev ett shotglas och tandsvärta. Glaset är awesome.
"Det är för mycket blod i mitt alkoholomlopp".

Käkade faladel och matade ankor med sallad och grejer. Tror de uppskattade det, för ankjävlarna lämnade mig inte ifred efter det. De åt på mina skor, mina ben och min jacka. Jävla busar.
En hade små, små Fritte-ögon också. Ville ta med henne hem lite.

Fixade lånekort på bibblan, men åff kårrs hade de inte engelska a-boken jag behövde. Min blev ju stulen, och vi har läxa till fredag. Awesome. Får köpa en begagnad på skolan om jag vill. 150 pix. Helt okej.
... Men den är totalt nedklottrad. Aldrig i livet att jag betalar för den boken, över min döda kropp.

Fick f.ö min räkning för alla böckerna idag. Sved lite.

Ska sova nu.

HAAAAJ, som skåningarna säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0