Nermalet lik i mikrovågsugnen.

Vi ska äta tacos hemma idag. Mamma bestämde det, eftersom hon jobbar och ändå inte äter det.
Det var väl.. Fine. Men jag retar mig så jävla hårt på två saker:

  1. INGEN har tagit fram kött från frysen, så nu måste JAG stå och pilla på det och tina det. INTE OKEJ! Det är skitäckligt, jag vill fan inte ta i det?
  2. Självklart så känner ingen för att hjälpa till. Jag ska alltså först hålla på med DERAS kadaver som DE ska äta, sen ska jag alltså tillaga TVÅ sorters färs, min egen och deras likfärs. OCH värma DERAS bröd. Och värma tacoskal. Och skära grönsaker. Och duka.
Det är inte okej. Jimmy har sovit framför tvn en stund, men det är ändå skillnad. Han blir sjukt trött av sin medicin. Men vad har Joakim gjort? JO, sen han vaknade (skitsent, som vanligt) så har han suttit framför datorn och spelat och chattat och allt vad det heter. I kalsonger. Lönt att han bad om sin tandborste för x antal timmar sen när jag skulle duscha...?
Dessutom skriker han. Är skitgrinig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0