Med blåbärskonfektyr i munnen och dr. Martens i lack på fötterna.

Nästan en halvtimme försenat var tåget efter skolan.
Vet ett företag som kommer få ett väldigt argt mail.

Mötte upp Linda på stortorget och vi knatade omkring. Hamnade inne på Ahlgrens Konfektyr och spenderade lite pengar man inte hade. Men det var det värt. Linda köpte något med blåbär i som tydligen var jättegott. Och något annat. Som jag inte minns.
Jag köpte en tryffel-nougatstång som jag delade med mamma när jag kom hem. Och en hemmalagad klubba och nougatstenar. Eh-he-he.

Hamnade på glitter som hade massa rea. Köpte som tur var ingenting. Men där var lite tjusiga grejer.
Indeed.
Drog in på shock, där de hade ETT par lackkängor upp till knäna kvar i 36. Fick Linda att pröva dem. Hon gillade hårt. Jag hittade ett linne. Jag gillade hårt. Vi var nöjda efter det besöket.

Käkade på Stippes. Jag vet, sjukt onyttigt. Väljer att skylla på min mens. Så det så.
Besökte triangeln och kom ut från h&m med leggings i tjockare material och 3 nagellack, och Linda fick med sig en ny skjorta, randig. Mycket stiligt!

Åkte hem, gick ut med Fritte, sitter här. Tra lalala. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0