Lyset är tänt, men det är ingen hemma.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Fixat med skolpapper, gjort några läxor, sett Simpsons-filmen med Rasmus, slängt ut honom och börjat med bokrecension. Hittills så suger den ganska så brutalt hårt.
Eh-he-he. Men det är nice. Får fixa och trixa med den imorgon.

Såg även "filmen" med killen utanför Stockholm som "hängde" sig. Ströp sig, är väl lite mer korrekt.
Visst, det kändes overkligt as hell på ett sätt. Men när han blev jätteblå tänkte jag att han såg ut som ett blåbär. BRA DÄR JOHANNA! Men han gjorde faktiskt det.
Man ser honom kvävas till döds och efter ett tag kommer polis och räddningstjänst och plockar ner honom.
Det är lite creepy just för att det är så nära. Han var lika gammal som mig och bor i Sverige. Och tar livet av sig i livesändning, mer eller mindre! Det är så sjukt hemskt.

Han annonserade ut det på ett forum, där folk sedan triggade och pushade honom. Det är inte okej.
Hoppas människorna skäms som fan nu.

Men ja.. Till något helt annat; ska borsta tänderna och sova. Så det så.

Natt i hatten!

Kommentarer
Postat av: daniel

tyckte jag med.

främst för att han med hade högfungerande autism och för att jag med känner av det han skriver om och förstår honom, isch!

2010-10-15 @ 00:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0