Jag hade sönder hunden!

Lite om dagen då innan man sover kanske.

När pappa kom hem, så åkte vi ut på skopunkten, då dragkedjan var paj på den ena dojan. Inte okej.
Sedan drar vi iväg till fyndbörsen, för jag ville kolla om de hade kvar fina plånböcker. Det hade de inte. Köpte dock en löjligt stor tändare till mamma (ser ut som en vanlig, fast.. STÖRRE, haha ) och en bok till mig. 5 kronor kostade boken! Stephen King - Lida.
Körde till öb, mamma var sugen på något. Hon fick ostbågar.

När vi kom hem, så gick jag ut med Fritte. Vi kastade pinne och hade trevligt.
Tills han får pinnen i ögat och SKRIKER så jag vet inte vad!

Tröstar honom och försöker kolla. Han vägrar öppna ögat. Jag blir smått hysterisk.
Han öppnar ögat, men verkar lite irriterad. Verkar dock helt okej när vi går hem.
Pappa kollar honom och jag försöker äta mina pannkakor och bryter ihop vid bordet och börjar stortjuta.
"Jag hade sönder hunden!!!" ropar jag i panik. Mamma bara skrattade åt mig.
Så taskigt!

Han var lite blodig i ögonvrån. Och lite köttig, enligt min storebror.

Är så jävla rädd att han ska hata mig. Min finaste lilla älsklingsbebis.



GAAH, jag älskar dig så jävla hårt din lille fis!

Kommentarer
Postat av: Lenita

nä hunden kommer aldrig att hata dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0