I used to be addicted to soap. I'm clean now.

Nähä. Ingen skola idag. Ångest ångest ångest. Har inte råd att vara borta en sekund. Ändå är jag hemma.
BAH! Jävla merde. Merde merde merde. Ska i alla fall göra de läxor jag är medveten om.
Hm.. Två i samhälle och en i engelska. Tror jag.

Ska nog även ta tag i mitt rum och städa. Här ser för jävligt ut. Måste på något sätt få iväg påsarna med kläder till emmaus och en till någonstans där man slänger väskor. Eller något.
Tror jag sätter i hårfärg sen. Gillar _inte_ att se ut som en bimbokanariefågel i skallen. Det är inte fint.
Soyance askblond kan gå och pilla sig någonstans.

Känner för att sticka också. Har en hel påse med stickor och mönster som jag fick av min mormor när hon levde, för hennes fingrar klarade inte av att sticka längre.
Anyway, köpte grönt och grått garn för några månader sedan. En del av det gröna gick åt när Lynx skulle sticka en kattmössa åt mig. Svart med grön rosett. Borde nog använda den lite mer.
Köpte ett jättefint lite melerat i måndags. Kan färga håret, sticka och kolla på Moulin Rouge. Eh-he-he.

Älskade Frittebebis ligger och sover hos mig idag. Blir lite sentimental.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0