Fjolla nummer ett.

Har fixat mina naglar. Sån där bygg-grej man gör hemma. Tänkte att jag kanske skulle använda tramset om jag ändå har betalat för det. Heh.
Om det blev bra eller inte.. Kan vi ta en annan gång.

Var på systemet innan! Köpte en fedetuff vodka! Eh-he-he. Good ol' sailor heter den.
PET-flaska med tatueringstryck.
Köpte någon spexig grej också. Och har aquatinis kvar.
Fjolla. Som sagt.

Imorgon är det halloweenfest på skolan. Blir spännande.

Men nu kanske man borde äta maud? Har inte käkat sen lunchen i skolan.
Får se om jag pallar fixa.
Mje.




Kommentarer
Postat av: Aneta

vodkan verka najs, ekologisk också såg jag på systemets sida! :D

2010-10-14 @ 19:23:06
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0