Ersätta pizza med pizza.

Jag kan det där med fylleinlägg.
För övrigt gick jag ner till stationen ändå med Mikaela i telefonen. Det kändes ensamt att bara gå.
Somnade som ett barn på tåget och vaknade i Malmö smått hysterisk. Sved i ögonen och insåg att jag fortfarande hade linserna på mig. Möttes upp på centralen av en kompis och vi tog bussen hem till mig.
Fylleåt två smörgåsar och var pepp på att det var white chicks på danska tvåan. Men somnade igen.

Vaknade ungefär 4 på morgonen. Och mådde skit. Och så höll det på fram till halv sex ungefär. Tro fan att man är hungrig nu alltså. Men lik förbannat vill jag ha pizza.
Ersätter pizza med pizza. Höhöhöhö.

Har en dålig känsla i magen av att folk är sura på mig för att jag stack. Hoppas inte det.
Tra lala.
Blir spännande när man får se bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0