En tusendels halsduk. Eller något.

Jag menar det vavava.

Jag skulle kunna skriva ut exakt vem som är/har varit med om exakt vad. Men det gör jag inte av respekt för personernas privatliv. Är man en vän berättar man inte sådant vidare.
Så det så.

Jag fryser röven av mig och har huvudvärk. Har inte riktigt tagit in att det är lov. Tror jag.
Peppar liksom inte. Eller så är det kanske för att man ska sitta hemma med klagande och nedvärderande människor i en vecka?

Känner för att koppla in min elgitarr. Det var sjuuukt längesen jag spelade på den. Akustisk är enklare, bara att ta ner från väggen, man behöver inte dra fram telekablar och stärkare och fan och hans moster.
Med något mysigt ljud. Raor.

Men idag, kära vänner, så ska jag prova på vegetarisk kebabpizza! Hoppas stenhårt på att den är god.
I så fall ska jag utse pizzeria Algarve till min nya favorit. Det är brutalt hur mycket veg de har! Man kan få hur mycket som helst både vegetariskt OCH veganskt! Aaaaazuuum!

Menee... Ja. Elgitarr. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Jo

hehe, vi tjafsar väl inte? diskuterar skulle jag vilja kalla det, men fine.

2010-10-29 @ 15:43:51
URL: http://feebler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0