En sådan där bloggtävling you know.



Jag tävlar om ett hudvårdsset hos Lady Dahmer.

Tävlingen avslutas Torsdagen den 28'e oktober.

Var med och tävla HÄR du med!


Som jag hoppas att de flesta vet, så läser jag Ladyns blogg regelbundet och har även länkat henne om jag inte missminner mig. Detta är en kvinna som får en att tänka efter riktigt ordentligt! Visst, jag håller kanske inte med exakt varenda ord hon skriver, men för det mesta gör jag faktiskt det.

Hon fick mig att inse att jag (och med största sannolikhet de flesta andra) inte ser bättre ut med smink än utan, utan det handlar snarare om idealet vi lägger på vårt ansikte. Varför skulle en man se löjlig ut med smink och en kvinna utan? Exempelvis.

Har läst hennes blogg i något år nu, och lär mig nya saker varje dag. Jag vågar stå på mig mer nu, jag trycker inte armarna mot kroppen trots att jag själv valde bort rakhyveln. Men nu står jag för det.

(Det där med hår, ni vet.)

(För övrigt känner jag mig lite som en blogghora som tävlar, men med bristande ekonomi så står jag för att jag tänker/hade tänkt ge priset till min mor om jag vann, då hon älskar sådant. Fattig student you knoow)

(Och nej. Det var inte fjäsk.)

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Kjellamal

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:32:27
URL: http://kjellamal.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0