Det senaste dygnet.

Drog till Mikaela i Trellehulla igår då jag inte orkade bråken här hemma.
Skulle in på willys och handla tamponger och kommer ut med massa annat istället. 3 nya filmer och en bok exempelvis. Trainspotting, 8 mile (de två låg i samma fodral) och tjenare kungen. Boken handlar om extremister. Verkar spännande.

Drog hem till henne och hon käkade lite. Bytte om till mjukisar och förberedde oss på att dygna. Jag är så jävla rädd att försova mig nämligen, så ibland vågar jag helt enkelt inte somna. Vi såg 8 mile, shrooms, cry baby och hypnos. Orkar inte mina nerver ibland.
Krängde även lite för mycket skräp.

Imorse stressade jag lite väl hårt, min mage hatade mig och trots att jag hinner till bussen så inser jag att jag måste hem till henne igen. Det hade slutat jävligt illa annars, det är inte precis nära till Malmö från Trellehulla. Än mindre till Skurup eller hem till mig. Kul.
Gick hem igen som sagt, vände ut och in på magsäcken och hatade livet lite. Hatar att missa skolan, får ångest för varenda procent frånvaro.

Sov några timmar, drog till Malmö. Fick med mig halsband och en tröja hem. Rea är awesome ibland. Fast halsbanden var inte på rea. Men de kostade 50 kronor för båda. Så det så.
Köpte även isbergssallad, en paprika och ny fetaost på hemköp. Wo!

Min mobil ligger på dödsbädden. Kan inte Sony Ericsson kursa snart? Eller börja tillverka mobiler som faktiskt håller? BAH! Har inte precis råd att köpa någon hajtek awesome mobil för x antal tusenlappar.

Nu ska jag borsta tänderna och sova och hata det faktum att jag ligger lite back i mina läxor.
Och att folk som påstått sig vara mina vänner innan undviker mig. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har nog någon mobil du kan använda. Kan behövas låsa upp. men det går kanske enbart på en 200 kr. O mobilen får du gratis. :D

2010-10-26 @ 10:00:19
URL: http://skaparskallen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0