31 oktober.

"Everyone I knows goes away in the end".
Fan.

Fritte fyller 2 idag. Tror han ska få tårta av mamma sen.
Vi har köpt presenter också. Aktiveringsleksak, hundgodis och en tuggsak som smakar pizza.

Halloweenfest hos Lynx igår. Granne och jag var Zombies, Mikaela var bruden från the ring, Robin som är nere från Eskilstuna var.. Öh. En man med väst, rånarluva och gasmask, Lynx var häxa, Martina var vampyr utan tänder. Sen minns jag inte mer.
Vi hade fett kul.

Rasmus hämtade mig, Mikaela och Robin och vi åkte runt lite. Robin fick se turning torso i närbild. Sen åkte de två hem till Trellehulla. Och jag och Rasmus drog hem till honom. Fick träffa hans kattbebis. Majsan, hahaha.
Så jääävla söt! Pytteliten, gigantiska ögon och extremt mjuk!
Hon har dock busbitit mig en massa i handen. Men det är luuunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0