Vem är surast?

Jag!

Eftersom treorna var i Lund idag, så har vi haft andra grejer för oss. Engelskan och matten var som vanligt, men efter lunchen hade vi inte natur som vanligt. Vi hade "tipsrunda", där man mer eller mindre fick gissa.
"Vem är surast? Johanna, Ali eller Martin".

Den uppgiften gick ut på att äta massa citron utan att grimasera. Tänkte att det var kört, men jag vann! WOO! Första gången jag äter citron. Evår.

Arvid i trean (en av treorna som försov sig) vann hela grejen! Han vann en ask merci som han delade med sig av, och så hade Monica och Sigrid köpt gifflar.

Sen gjorde vi charader, det var ändå kul.

Sprang till tåget, hann precis med det! Min mage är dock fortfarande elak. Den har "fisit" HELA JÄVLA VÄGEN HEM! Palla orka. Det är inte kul att folk först stirrar på tåget och sen på bussen, för att de tror att man fiser. När man inte gör det. Jävla sepemage.

En sak jag tänkte på: snälla, ha inte string/undvik underkläder när ni har leggings/mjukisbyxor. DET ÄR INTE FINT ATT SE HUR PLAGGEN GLIDER IN I GUMPEN PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0