Torsdag.

Kramkvadrad.

Detta är en jävla skitdag hittills. INGET har gått som jag vill.
Bussen körde alldeles för tidigt. Tog nästa, sprang till tåget som bokstavligt talat kör ifrån mig. Jahapp.
Sitter och pluggar en stund på centralen, det är kallt så jag går in.

Får åka nytt tåg, går till skolan, har samhälle. _TROOR_ att testet på Frankrike gick bra. Hoppas det, behöver det.
Läraren höll förmaningstal efter lektionen, och det förstår jag. Tror lärarna har börjat tröttna på att folk är så nonchalant inställda gentemot skolan.
Förstår dem.

Pennor har trillat i golvet. Jag fattade inte den ena uppgiften på engelskan alls. Med mera med mera.
Pallar intee!

Kommentarer
Postat av: Alice,

eh ? :o

jag undrade bara om du var släkt med stråheds ? ;)

hehe. ;p

svara gärna. :D

2010-11-18 @ 17:32:33
URL: http://alicestrahed.blogg.se/
Postat av: Alice,

eh ? :o

Jag undrade bara om du var släkt med Stråheds ? ;)

hehe. ;p

Svara gärna ! :D

2010-11-18 @ 17:33:24
URL: http://alicestrahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0