Torsdag #2.

Dagen fortsatte i samma kassa anda. Fick åka nytt tåg hem, men sedan asfull buss. Alltså, jag fattar inte.. På värnhem hoppade folk av, och istället för att låta mig glida bakåt, så tränger sig ALLA förbi mig! Till sist pressade jag mig igenom folkhopen och satte mig.

När jag kom hem så blev det liv här om ditten och datten. Saker passar fan aldrig mina föräldrar. Jag orkar inte.

Åkte ut till burlöv center med Jonsaba. Hej då pengar!!!
Köpte björn-strumpor, schampo, balsam och en neccessär på rusta, som öppnade därute idag. Fick en burk pepparkakor gratis! Och choklad! Det kändes sjukt bra, även om jag inte kan käka pepparkakorna. Men ändå.

På tiger hittade jag oljefärg, en turkos mössa, diy-kort och en hemlig grej. Den är hemlig, då den kommer att ingå i mina föräldrars julklapp.
Köpte även en chokladmjölk, skitgod. Men min mage blev ledsen.

Råååkade glida in på glitter, där de hade massa fina saker för 25 kronor! Var ett svårt val, men slutade på 2 par örhängen och ett armband. Åååh, så fint det är att titta på!

Drog in på coop också och köpte bröd och glass. Har blivit tokig i glass. Det är Carros fel. Phiiiish fooood!

Jonsaba köpte svindyra skor! Vinterskor, goretex. Typ, över tusenlappen! Hade lätt aldrig haft råd.

Ska tvinga mig till badrummet för att borsta min reggaetand. Är svintrött.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0