Snö och kalsipper.

Jag kom på ett skämt igår kväll. Vill ni höra? Såklart.

Vilket är sverigedemokraternas favorit bland julsånger?
- I'm dreaming of a white christmas.

Hahahahhaahha. Jag vet. Jag är så jävla fyndig.

Idag har jag kommit försent till skolan pga snön, bara att ta sig till oxie tog en halvtimme.
Fick dessutom lämna matten (sista lektionen) efter bara en halvtimme, då jag hade tid hos farbror doktorn, and guess what? JAG SLIPPER TA MINA FOLSYRETALETTER MER! I alla fall sålänge värdena håller sig lugna, wiho!!!

Älskar det faktum av att mina värden förbättrades EFTER att jag slutade äta kött.
Hm....

Kommentarer
Postat av: Saga

Hahaa, jag tycker skämtet är skitkul XD



Wooho! Grattis!

2010-11-25 @ 22:31:54
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/
Postat av: Vetleyvonne

nice site keep it up ok

2012-04-13 @ 11:17:20
URL: http://vetleyvonne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0