Onsdag.

Imorse var en sådan morgon när man helst vill gömma sig under täcket och somna om. Finns inte ord för hur trött jag var. Fick tvinga mig upp.

Fick ett ryck och återgick till hur jag såg ut 08, ungefär. Jag skippar nog krigsmålningen á la Nina Hagen den här gången. Men har plastiga ögonbryn gjorda av brun kajal igen! Höhöhö. Fick komplimanger i skolan. Trodde folk skulle tro att jag var ett freak. Är ganska van vid det, haha.

Svenskan var rätt rolig idag. Om man bortser från viss dramatik. Klarar inte av pressen när folk hamnar i konflikter eller bråkar, känns som att jag kräker i magen. Bah.
Däremot gjorde vi story boards! Det var fett kul, mina bilder såg ut som dagisbilder.

Annars har jag slagit in Carros presenter och gjort ett julkort till Nino. Tänkte ta med allting nu, ska till Jinnarp nämligen. Sjukt party!

Nu måste jag snabba mig att packa färdigt allt, måste ta med min engelskbok. Och grejer.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0