More is more, möbelstore.

ARRGHH!!! Lutz jävla skitreklam går mig på nerverna big time.
BAAH!

Har fortfarande inte riktigt kommit igång med städningen. Har tömt väggen som jag skulle. Och släng lite skräp, samt lagt smutsiga strumpor i tvättkorgen. Woho!

Har kommit på att jag ska köpa den där jävla hyllan på ikea ändå. 70 spänn för 190 cm är lätt värt. Då slipper jag stapla böcker och filmer. Blir awesome.
Innebär dock att jag måste plocka ner ALLT på väggen ovanför soffan. Det känns sorgligt, gillar min "egengjorda tapet". Den består av en jääääätteaffisch på Thåström, två "vanliga" affischer på Thåström och Cash, en a3 från elverket i Helsingör, 3 teckningar som jag har fått av mina kusinbarn i Stockholm, affisch från när gitarrensambeln jag spelade i på gymnasiet spelade i Caroli kyrka, en bild jag målade i nian (Monets "madame monet", fast inte rikgt riktigt), den surrealistiska bilden jag har skissat med Magnus, också i gymansiet, samt min Barbapappa-samling och tiara-biten, som jag förflyttade.

Undrar hur fan jag ska göra efter hyllan. Äh. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0