Måndag kväll, en dag med kompledigt.

Idag började skolan. Egentligen. Men vi hade kompledigt för lägret och Malmöbesöket.
Gillar att man får ledigt för att man har gått på muséer liksom. WO!

Har varit GANSKA duktig idag. Åkte in och mötte Mikaela, gick på tiger och kollade. Men de hade inget av det jag skulle ha, vilket var presentpapper och en grej som jag inte kan skriva ut, eftersom det är julklapp till mina föräldrar, och jag VET att min kära far läser min blogg ibland.

Strosade uppåt, gick in på lindex och märkte till min förtjusning att både ett par örhängen och en "bh-klänning" jag har spanat in var på rea! Men köpte inte det. Ska tänka på det.
In på Hansacompagniet där jag hittade tjusiga ringar till mig själv på h&m, en julklapp och födelsedagspresent till Carl-Johan och en julklapp till fröken Julia.
På gina tricot hittade jag dessutom ett halsband och en portmonä till mig själv. Höhöhö.

Hittar inte bild på halsbandet och miniväskan, men halsbandet är körsbärs och portmonän/miniväskan är multifärgad i fyrkantiga paljetter. Riktigt tjusigt! Den matchar dessutom ringarna skitbra, hahaha.
Hittar såklart inte bild på bustierklänningen från lindex heller. Den är vit i spets, med vit tyllkjol.

Har köpt en julklapp till Carros lillebror också! Hoppas han gillar den.

Mikaela gick och åt middag och jag tog bussen (ensam, jag!!!) till Burlöv Center. Gick till tiger där istället, och de hade båda sakerna. Kom hem med 4 rullar presentpapper. 2 för 10 är azum.

Kom hem, packade in lite, gjorde läxor. Nu ska jag nog sova tror jag. Måste försöka ta mig upp halv sex imorgon och ta mig till vårdcentralen, sen till skolan.
Jippi för blodprov och pisseprov!

På h&m's hemsida hittade jag en ring som jag blev tokkär i. MÅSTE ha den.




Insektsringen MÅSTE jag få tag på! Omnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0