Man brukar ju säga att historien upprepar sig.

Imorse så la mamma beslag på badrummet. Förstår inte logiken, "jamen, JAG har också bråttom!!".
Eh. Du jobbar typ, 5 minuter hemifrån. Om man går. Max 10.
Det gör liksom ingenting om du går någon minut senare än väntat. För du kan liksom inte missa något.
Men skitsamma, det är helt okej om jag kommer en halvtimme försent.

Hann med bussen, fick springa. Älskade snön idag, den täckte isen under så att jag inte halkade. Woho!
Åkte ett tidigare tåg. Var på skolan ca 40 minuter innan vi började.
Det var tomt. Asnice.

Hela jävla historien håller på att upprepa sig. Där sitter den där jävla kufen Jåi i ett hörn och ser sepe ut. Och har korkade åsikter och bara sabbar allt. Jävla Jåi.

Sitter i datorsalen nu. Mitt tåg går 12.26, och vi slutade brutalt tidigt idag. För sent för att hinna med 11.26-tåget, men för tidigt för att börja gå redan. Även om jag går långsamt.
Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0