Lördagens bravader.

Igår kom Saga hit, och vi lagade mat och åt med tända ljus. Sjukt mysigt.

Gjorde oss iordning, jag kände mig inspirerad och försökte mig på Amanda Palmer-ögonbryn, men god framgång dessutom. Lyckades med att göra en relativt fin sminkning också med min turkosa ögonskugga, utan att jag såg ut som något 80-talet kräkts upp.
Saga gjorde även victory roll på mig. Ihihi.

Drog på förfest hos Lynx, det var rouligt. Fick två par strumpor av henne och fick även låna en mysig tröja. La av mig min korsett där dock, ville inte bli the kräktjej igår.
Jag, Granne, Saga, Lynx, Annlis och Svensk drog till distortion, där många såg ut som jag ville se ut- när jag var 14 år, hahahaha.

En snubbe med bondagebyxor bjöd mig och Saga på varsin vanilla sky och även 37åringen svängde förbi. Han bjöd upp till dans, och dansade långsamt med armarna runt min midja och såg mig djuuupt i ögonen (eller, han hade gjort om jag inte tittat bort hela tiden, eh-he-he) och log. Var så jävla nervös. När han till sist förstod att han inte var min kopp te, så dissade han mig för en äldre madam. Höhöhö.

Sammafattningsvis, så hittade jag 11 kronor på deep, hela världen (malmö) är mitt skåp och jag hade roligt!
På en hårdrocksklubb!

Who'd known?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0