God morgon eller något.

Vaknade vid halv ett. Halv ett!!! Och jag la mig ändå inte sååå sent. Men jaha, det var typ, ett halvt dygn ur mitt liv som försvann. Eh-he-he.

Julia kom förbi igår och följde med ner till värnhem. Postade ett par jeans jag har sålt och så bjöd hon på en smoothie. Så jävla gott! Hallon, blåbär, jordgubb, vaniljyoghurt och honung. Dog lite.

Handlade inne på coop, svindyr ost. Hoppas folk här hemma äter med andakt för jag har inte råd att lägga ut nästa gång den tar slut. 142 kronor kostade den. Fy farao.
Köpte fars dagpresent till pappa. 2 par strumpor och 2 trisslotter. Mhm.
Vinner han hoppas jag att han delar med sig.

Han var skitlack igår för att jag inte ringde ett samtal exakt när jag skulle. Sa att jag aldrig gör vad jag ska och grejer. Jippi.
Gav presenterna till Joakim, så fick han ge pappa skiten.

Julia våldtog min mobil med sms och fick med mig upp till kirseberg för att köpa pizza. När vi väntade på bussen hem (ja, buss. Ville helst ha varm mat.) så cyklade en viss Marcus förbi- min gamla gitarrlärare! Det var ändå lite roligt. Snackade lite. Tur att han träffade oss, för han skulle mot lundavägen, och när jag ropade på honom, så cyklade han i motsatt riktning. Höhö.

Idag är jag astrött. Överväger seriöst att lägga mig igen. Går ändå bara skit på tv liksooom.
Bah, humbug.

Pappa gav mig en kram innan för presenterna. Blev rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0