Fredag.

Har inte bloggat alls idag. Heh.
Allting sket sig idag. Allt.

Mamma och jag kom inte iväg förrän skitsent, så vi hann inte göra ett jävla piss i stan i stort sett. Kul.
Sen funkar inte telefonlinjen till pizzerian, så jag blev såklart Fredagens problem som vanligt. Älskar att vara ett jävla problem här hemma.

ALLT jag gör är fel. Men det är klart.. Jag tyckte det kunde vara awesome att födas som ett stort, svart får. Med allergier och grejer. Tänkte att det kunde vara roligt.
Ja ja.

Pallar inte laga mat heller. Så det blir ingen middag till Jåi idag.

Är på fruktansvärt dåligt humör. Folk går mig på nerverna med sina skitproblem.
Klipp dig och skaffa ett jobb. Eller något.
Snälla. Palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0