Dom ligger med varandra, våningen ovanpå!

Måste kolla på 4an på måndag. Klockan åtta. Måste måste måste.

Idag har jag tagit tag i saker! Magen sa nej till skolan, så jag var sängliggandes till ett ungefär. Men sen har det bara rullat på; jag har sorterat post i köket, tömt diskmaskinen, slängt gammal mat i kylskåpet, lagt ut duken i vardagsrummet, samt vikt ihop filtar och lakan.

Har även städat lite på mitt rum, satt in alla skor i garderoben (alltså, inte de i skokartonger såklart, de får inte plats), lagt ut smutstvätt i tättkorgen, pluggat, lagt upp fjärrkontrollshållaren, diskat allt som stod på bordet under grogg-olyckan i lördags! Det är jag not mest stolt över. Diskade två burkar, ett par örhängen, en tub salva, en flaska nagellack och ljusfat + 6 ljus. Go Jåi, it's not your birthday, we're not gonna party like, it's not your birthday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0