Att en bra dag kan sluta så illa.

Dagen började sjukt bra. Pimpade mig själv lite med halsband, ringar och armband. Och min leopardgubbkeps. Woo! Var allmänt glad. Det höll i sig trots morgonillamående på tåget.

Sen har det bara dalat. Soff-jäveln finns kvar i TVÅ exemplar i Helginsborg. Och EN i Malmö. Förvisso en mer än igår, men ändå. Som om den inte skulle bli såld liksom.
Känner mig så jävla stressad! Får jag inte tag i den, så får jag fortsätta sova på golvet liksom. Kul.

Egentligen slutade jag redan kvart i tolv. Men jag måste gå på stödtiden idag, så jag vet inte riktigt när jag är hemma. Och Rasmus slutar inte förrän vid fyra, så vi kommer åka vid fem.
Lycka till att det finns något kvar då.

Hatar livet lite grann just nu. Visst, det är en bagatell. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0