Ze maraton.

Är nöjd, har chips och dippa (som jag redan mår illa av) och fina sommarskor!

Har filmmara med mig själv idag. Ska försöka se alla mina osedda filmer, de som varit inplastade sen typ, 08. Är inne på tredje nu, och den är helt jävla värdelös, NÄSTAN så det är underhållande.
Men bara nästan.

Hittills har jag sett toolbox murders, vilket var helt okej. Inte jättebra, men funkade. Vore roligare att se originalet från 70talet dock.
Efter det såg jag wilderness, och har bara en sak att säga; öööööh?
Rätt dryg.

Det är precis som om filmerna blir sämre och sämre. Men jag SKA se igenom alla b-filmer!



Kommentarer
Postat av: Nicolairachel

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 21:33:53
URL: http://nicolairachel.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0