Ze maraton- del två.

Idag har jag hunnit med dangerous waters, som inte var så skrämmande. Fast hajar i sig är lite läskigt.
Slängde på dawn of the dead efter det, originalet! Den är sjuuukt mycket bättre än remaken. Fast så brukar det vara, remakes brukar vara värdelösa och ljudeffekterna är alltid för många. Och kassa.
Nu ser jag på day of the dead, också originalet. George visste vad jag han gjorde.

Utöver detta har jag idag hunnit med att åka till netto med mamma. Där fanns det fina leggings för 19 kr, och en fin (färgglad! Det ni!) tygväska. Det fick följa med hem, faktiskt.
Har även lagat mat, sjuukt italienskt- pennepasta med veggiebullar och ketchup!
Gräsligt kulinariskt.

Vid halv tre ska jag förhoppningsvis ut på äventyr i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0